Πρωτοβουλία πολιτών για τη διάσωση, προβολή και αειφόρο ανάπτυξη της Πεδιάδος
25 Απρ 2009
Η ανάρτηση αυτή αφαιρέθηκε (πέρασαν 10 μέρες, αντί γιά 5 μέρες που είχαμε γράψει)
Αναρτήθηκε από
Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδος
στις
8:47 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αγαπητοί φίλοι, από το Καστέλλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε που μας δικαιώσατε. Να σας θυμίσουμε τι γράψαμε στο άρθρο μας «Αεροδρόμιο στο Καστέλλι – Κάποιοι φοβούνται στον διάλογο»:
Σημείωση: φυσικά και περιμένουμε διάφορες δικαιολογίες όπως: έγινε κατά λάθος, δεν είχαμε σκοπό να το κόψουμε το σχόλιο, κλπ, κλπ. Δεν θέλουμε δικαιολογίες…θέλουμε συγκεκριμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέσαμε και διάλογο στα θέματα που θίξαμε.
Το έχουμε διαβάσει το άρθρο σας…εμείς οι «ευέξαπτοι που έχουμε να εξυπηρετήσουμε μεγάλα ιδανικά». Όταν δημοσιεύσαμε το σχόλιο το αγγλικό κείμενο υπήρχε στην δεξιά πλευρά…αλλά σας συγχωρούμε για την απειρία σας σε θέματα που έχουν να κάνουν με τον διάλογο!
Ακόμα περιμένουμε την δημόσια τοποθέτηση σας σε όλα όσα θίξαμε… Η ομιλία των επιστημόνων (που θα μας κάνει να επανορθώσουμε - έτσι δεν μας γράψατε στο e-mail; - …καλό) στην οποία μας παραπέμπετε δεν απαντάει στα ερωτήματα μας «περί ανάπτυξης ενός τόπου (που σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει ούτως ή άλλως) με σεβασμό στο περιβάλλον και στόχο το συνολικό όφελος του κοινωνικού συνόλου». Κακώς χαρακτηρίζετε την σχεδιαζόμενη ημερίδα ως διάλογο…γιατί εάν στοχεύατε στον διάλογο δεν θα μας λέγατε ότι περιμένετε από εμάς να επανορθώσουμε. Σε έναν δημοκρατικό διάλογο, υπάρχει και η περίπτωση να επανορθώσετε εσείς…
Εσείς όμως δεν επιθυμείτε να κάνετε διάλογο. Έχετε βγάλει μια απόφαση και απλά προσπαθείτε να τη στηρίξετε με κάθε μέσο. Διάλογος σημαίνει «εξετάζω και την πιθανότητα να γίνει το αεροδρόμιο εφόσον διασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις» εξετάζοντας και τα θετικά ενός τέτοιου έργου. Οι απόψεις «Όχι αεροδρόμιο στο Καστέλλι», «ξεχάστε το αεροδρόμιο», «δεν θα το αφήσουμε να γίνει», δεν είναι απόψεις. Είναι συγκεκριμένες θέσεις που δεν αφήνουν περιθώρια για διάλογο.
Και κάτι ακόμα: έως και σήμερα κρύβεστε πίσω από την ταμπέλα των εκπροσώπων των κατοίκων της Πεδιάδας και αρκετοί στο Καστέλλι εικάζουν για το ποιοι μπορεί να είστε. Μιλάτε εξ’ ονόματος όλων των χωριών και το κάνετε ανώνυμα.
Κι όσο για το «ευέξαπτοι», ναι…αντιδρούμε όταν οι άλλοι αρνούνται να απαντήσουν στα θέματα που θίγουμε και προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.
Σχετικά με την άποψη σας περί των μεγάλων ιδανικών που εξυπηρετούμε: Δεν εξυπηρετούμε αλλά υπηρετούμε τα δημοκρατικά ιδεώδη και καταφερόμαστε ενάντια στον οποιοδήποτε πρεσβεύει απόψεις και θέσεις που θέλουν ως σωστή μόνο την δική του άποψη και την όποια αντίθετη άποψη ή την πρόσκληση σε διάλογο την εκλαμβάνει εκ των προτέρων ως λάθος και εχθρική.
Την καλημέρα μας
Γιατί πάντα οι άλλοι αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η ανάπτυξη η δική μας δεν μας πειράζει να στηρίζεται στην καταστροφή των άλλων;
Γιατί να κάνει κάποιος διάλογο όταν απειλείται η επιβίωση του και να μη μάχεται με νύχια και δόντια;
Γιατί το καρπούζι ελέγχεται μόνο ως προς τη γεύση του και όχι ως προς τις διοξίνες που μπορεί να περιέχει;(Ξέρετε και στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης η παραγωγή δεν έχει πέσει αλλά οι διοξίνες...)
Γιατί η ΔΕΗ στα Λινοπεράματα που θεωρήθηκε αναπτυξιακό έργο όταν έγινε, κατέστρεψε την περιχή;
Γιατί να εμπιστεύεται ο πολίτης μια πολιτεία που άλλα γράφει στα χαρτιά(βλέπε μελέτες)κι άλλα ισχύουν, άλλα βάζει στα συρτάρια , άλλα χρεώνει στα ταμεία κι άλλα εισπράτει πίσω από κουρτίνες και παραβάν;
Γιατί πρέπει να γράφουμε με ονοματεπώνυμο σε ένα απέραντο κυβερνοχώρο;Γιατί να έχει σημασία ποιός λέει "τι" και όχι αυτό καθεαυτό το "τι"
Ατέλειωτα γιατί που είτε σε Μεϊντάνια είτε σε καφενεδάκια συζητούνται οι απαντήσεις δεν πείθουν.
Παρακαλώ βρέστε και διαβάστε το άρθρο για την εκτροπή του Αχελώου στο ΕΨΙΛΟΝ της χθεσινής Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (26/4/09) και ελάτε να ξανακουβεντιάσουμε.
Η ανάπτυξη τελικά είναι από αυτές που λέμε λέξεις-λάστιχο:Ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν(άσχετα αν ισχυρίζεται ότι το ιδανικό του είναι καράβια που αρμενίζουν σε ονειρικά πελάγη...)
Στο επαναλέγειν...
Α ν ω ν ύ μ ω ς
Aγαπητέ Καφετζή κ Αγάπη Κ. με αφορμή το σχόλιο σου θα ήθελα να απαριθμήσω τα ακολουθά:
ΑπάντησηΔιαγραφή1 Σε σχέση με την εκτίμηση της επικινδυνότητας της πτώσης αεροπλάνου στην περιοχή της πεδιάδας κ στην Αλικαρνασσό. Ως γνωστό στην
Αλικαρνασό τα αεροπλάνα φεύγουν προς την θάλασσα έτσι ο κύνδηνος να πέσουν σε σπίτια μειώνεται, επίσης είναι πιθανόν και εύκολο να προσθαλασσωθεί. Στην πεδίαδα όπου κ να πέσει είναι και ένα χωρίο αποκάτω… επίσης ο Δήμος Αλικαρνασσού έχει 12000 κατοίκους όσο και ο Δήμος καστελλίου κ Θραψανου, ωστόσο αν πέσει ενα αεροπλάνο στα πολεμοφόδια δεν νομίζω ότι η καταστροφή θα είναι μόνο στο Καστέλλι. Επίσης οι κάτοικοι της Αλικαρνασσού επιλέγουν να μείνουν κοντά στο αεροδρόμιο, παίρνουν και τα ρίσκα τους, παράλληλα από όσο γνωρίζω κάνουν και αγώνα να φύγει από εκεί το αεροδρόμιο, και πολύ κάλα πράτουν οι άνθρωποι. Εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος που επιλέξαμε να μείνουμε στην περιοχή, τι φταίμε να φορτωθούμε το αεροδρόμιο;
2. μιλάς για το ελαιώνα στην περιοχή που σχεδιάζεται το αεροδρόμιο, δεν τον έχω περπατήσει για να ξέρω πόσο εγκαταλελειμμένος ή όχι είναι, επίσης δεν εχει κ ιδιαίτερη σημάσία,δεν καταστρέφουμε καθε μη καλλιεργισιμή γη, μέχρι τώρα τουλάχιστο. Όμως δεν θα καταστραφεί μόνο ο καστελλιανός κάμπος. Υπάρχουν άνθρωποι στις γύρω περιοχές που και φροντίζουν την περιουσία τους και αγοράζουν νέα. Και επιτέλους δεν είναι πεδιάδίτες μόνο όσοι μένουν στο Καστέλλι και στα χωριά του κάμπου….
3. οι δικές μου προσωπικές εμπειρίες από καλλιεργητές της περιοχής των Σπάτων, της Παλλήνης και του Μαρκόπουλου, και ακόμα πιο μακριά άλλα λένε για τις καλλιέργειες τους, για αμπέλια που ξεραίνονται για λύματα που τρέχουν στα χωράφια και κάτι τέτοια. Τελικά δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο… την τελευταία φόρα, πρίν 4 μήνες, που πήγα στο Ελ Βενιζέλος σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο δεν είδα κανένα οικισμό. Βιομηχανίες αντιπρωσωπίες υπήρχαν αρκετές, το ΙΚΕΑ!! Και άλλες πολυεθνικές. Τώρα αν θεωρείται πρόοδο και ανάπτυξη να έρθουν οι πολυεθνικές που απασχολούν ανασφάλιστο εργατικό δυναμικό με 20 ευρώ μεροκάματο είναι δικαίωμα σας, προσωπικά και πάλι θα διαφωνήσω.
Επίσης, συγκρίνεται δυο περιοχές που δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Συγκρίνεται την αττική με την πεδιάδα, γιατί δεν την συγκρίνεται καλυτέρα με την Γερμανία. Το λεκανοπέδιο έχει τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας, η αττική οδός θα γίνονταν με η χωρίς το ελ βενιζέλος. Τι συγκρίνουμε λοιπόν. Επίσης αναφέρεις: «Βέβαια υπάρχουν και τα αντίστοιχα προβλήματα, όπως πχ ο θόρυβος ο οποίος ταλαιπωρεί τις περιοχές πάνω από τις οποίες βρίσκονται οι αεροδιάδρομοι, αλλά αυτό είναι ένα σημείο από το οποίο πρέπει να μάθουμε ώστε να απαιτήσουμε στις επόμενες κατασκευές την βελτίωση του με κάθε κόστος» τι ακριβώς να απαιτήσουμε να βάλουν σιγαστήρα; Και τα καυσαέρια που να απαιτήσουμε να τα πάνε στο διπλανό ουρανό; Μιλάς για την μόλυνση σαν κάτι αμελητέο, ομως δεν θα μακρηγορήσω άλλο, σε παραπέμπω στην ροή των αγωγών που κάνουν οι σύλλογοι και κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Ελ Βενιζέλος, για τους ρύπους το θόρυβο στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια. Και στα αποτελέσματα που έχουν…. Ακόμα πιο απλά πάτα στο ψαχτίρι του google “Περιβαλλοντικές επιπτώσεις του Ελ Βενιζέλος» η περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αεροδρομίων και θα πάρεις μια γεύση…(δεν θα είναι καρπούζια ακρωτηρίού).
Με εκτίμηση elia
Αγαπητοί φίλοι από το Καστέλλι. Σας ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά που με την τακτική σας αλλά και με τα όσα υποστηρίζουν οι ανώνυμοι επισκέπτες σας, επιβεβαιώνετε όλα όσα έχουμε υποστηρίξει σχετικά με τις πραγματικές σας προθέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντούμε στα σημεία που αναφέρονται στα σχόλια σας διατηρώντας τα αυτούσια:
Γιατί πάντα οι άλλοι αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη;
Γιατί η ανάπτυξη η δική μας δεν μας πειράζει να στηρίζεται στην καταστροφή των άλλων;
Απ.: είναι εντυπωσιακή η εμμονή σας στην καταστροφολογία! Ανάπτυξη δεν σημαίνει απαραίτητα καταστροφή και είναι στο χέρι σας και στο χέρι όλων να απαιτήσουν να υπάρξει ανάπτυξη χωρίς αναγκαστική καταστροφή. Αυτή την πιθανότητα την συζητήσατε;
----
Γιατί να κάνει κάποιος διάλογο όταν απειλείται η επιβίωση του και να μη μάχεται με νύχια και δόντια;
Απ.: Η παραπάνω τοποθέτηση σας, τα λέει όλα: αρνείστε τον διάλογο.
Αυτό επιτρέπει στον καθένα να βγάλει τα όποια συμπεράσματα θέλει. Τόσο απλά. Όσο για το σχόλιο σας περί επιβίωσης, αν κρίνουμε από τα όσα ακούγονται στο Καστέλλι, η επιβίωση σας κρέμεται από τις βρούβες, από τους αμανίτες και από τους χοχλιούς που δεν θα μπορείτε να μαζεύετε αν γίνει το αεροδρόμιο!
----
Γιατί το καρπούζι ελέγχεται μόνο ως προς τη γεύση του και όχι ως προς τις διοξίνες που μπορεί να περιέχει;(Ξέρετε και στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης η παραγωγή δεν έχει πέσει αλλά οι διοξίνες...)
Γιατί η ΔΕΗ στα Λινοπεράματα που θεωρήθηκε αναπτυξιακό έργο όταν έγινε, κατέστρεψε την περιχή;
Απ.: Τα παραπάνω παραδείγματα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να απαιτήσουμε μια ανάπτυξη η οποία δεν θα επαναλάβει λάθη του παρελθόντος.
----
Γιατί να εμπιστεύεται ο πολίτης μια πολιτεία που άλλα γράφει στα χαρτιά(βλέπε μελέτες)κι άλλα ισχύουν, άλλα βάζει στα συρτάρια , άλλα χρεώνει στα ταμεία κι άλλα εισπράτει πίσω από κουρτίνες και παραβάν;
Γιατί πρέπει να γράφουμε με ονοματεπώνυμο σε ένα απέραντο κυβερνοχώρο;Γιατί να έχει σημασία ποιός λέει "τι" και όχι αυτό καθεαυτό το "τι"
Απ.: Γιατί να εμπιστευτεί κάποιος α) αυτούς που δηλώνουν ότι δεν θέλουν διάλογο και β) κάποιους που εκφράζουν τις απόψεις τους ανώνυμα; Για να ξεκαθαρίσουμε και το θέμα περί ανωνυμίας: εδώ δεν έχετε δημιουργήσει μια προσωπική σελίδα. Εάν καταθέτατε τις δικές σας και μόνο απόψεις, θα είχατε το δικαίωμα να υπογράφετε τις αναρτήσεις σας «ανώνυμα». Εσείς δηλώνετε και υπογράφετε ευθαρσώς ότι εκπροσωπείτε τους κατοίκους ολόκληρης της Πεδιάδας Ηρακλείου. Έχετε άραγε εξουσιοδοτηθεί από τους κατοίκους όλων των χωριών να μιλάτε εξ’ ονόματος τους; Εάν όχι, η τοποθέτηση σας ως εκπροσώπων των κατοίκων, είναι αυθαίρετη. Εάν ναι, είστε υποχρεωμένοι να υπογράφετε με τα ονόματα σας. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να δηλώνει εκπρόσωπος κάποιου και να το κάνει ανώνυμα.
----
Ατέλειωτα γιατί που είτε σε Μεϊντάνια είτε σε καφενεδάκια συζητούνται οι απαντήσεις δεν πείθουν.
Παρακαλώ βρέστε και διαβάστε το άρθρο για την εκτροπή του Αχελώου στο ΕΨΙΛΟΝ της χθεσινής Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (26/4/09) και ελάτε να ξανακουβεντιάσουμε.
Η ανάπτυξη τελικά είναι από αυτές που λέμε λέξεις-λάστιχο:Ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν(άσχετα αν ισχυρίζεται ότι το ιδανικό του είναι καράβια που αρμενίζουν σε ονειρικά πελάγη...)
Απ.: Συμφωνούμε με την αναφορά σας στις λέξεις λάστιχο… Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την λέξη «Δημοκρατία»…μόνο που στις δικές σας ‘δημοκρατικές διαδικασίες’ αποκλείσατε έναν από τους κύριους πυλώνες της…τον διάλογο. Κι όχι μόνο τον αποκλείσατε, αλλά παραδεχτήκατε ότι δεν τον θέλετε (δείτε παραπάνω).
----
Στο επαναλέγειν...
Α ν ω ν ύ μ ω ς
Απ.: στο επαναλέγειν και καλούμε τους διαχειριστές της σελίδας, να διατηρήσουν την λέξη «συκοφαντία» στον τίτλο του άρθρου τους, εφόσον υπογράψουν με τα ονόματα τους. Εάν δεν το πράξουν, τότε μας παραχωρούν το δικαίωμα να ζητήσουμε α) δικαστικά την αφαίρεση της λέξης και β) να υποχρεωθούν οι αυτοχρισμένοι εκπρόσωποι των κατοίκων της Πεδιάδας να μας αποκαλύψουν τα ονόματα τους για να μάθουμε ποιοι μας αποκαλούν συκοφάντες, αλλά και ποιοι όρισαν αυθαίρετα τους εαυτούς τους ως εκπροσώπους μας…διότι εμείς δεν δεχόμαστε να μας εκπροσωπούν άνθρωποι που δρουν ανώνυμα και χωρίς να τους έχουμε δώσει το δικαίωμα να ομιλούν για λογαριασμό μας.
Επωνύμως
Καφετζής (Π.Π.) και Αγάπη Κ. (Κ.Σ.)
ΥΓ1: για το ποιοι είμαστε το γνωρίζουν ήδη κάποιοι στο Καστέλλι… Οι ίδιοι και πολλοί άλλοι, αναρωτιούνται για το ποιοι είναι πίσω από αυτό το blog… Επίσης, μια επίσκεψη στο προφίλ μας στο Facebook θα σας αποδείξει ότι μόνο ανώνυμοι δεν είμαστε…έχουμε δημοσιευμένες τις φωτογραφίες μας!
Απαντήσεις στο σχόλιο της elia
ΑπάντησηΔιαγραφή----
Aγαπητέ Καφετζή κ Αγάπη Κ. με αφορμή το σχόλιο σου θα ήθελα να απαριθμήσω τα ακολουθά:
1 Σε σχέση με την εκτίμηση της επικινδυνότητας της πτώσης αεροπλάνου στην περιοχή της πεδιάδας κ στην Αλικαρνασσό. Ως γνωστό στην
Αλικαρνασό τα αεροπλάνα φεύγουν προς την θάλασσα έτσι ο κύνδηνος να πέσουν σε σπίτια μειώνεται, επίσης είναι πιθανόν και εύκολο να προσθαλασσωθεί. Στην πεδίαδα όπου κ να πέσει είναι και ένα χωρίο αποκάτω… επίσης ο Δήμος Αλικαρνασσού έχει 12000 κατοίκους όσο και ο Δήμος καστελλίου κ Θραψανου, ωστόσο αν πέσει ενα αεροπλάνο στα πολεμοφόδια δεν νομίζω ότι η καταστροφή θα είναι μόνο στο Καστέλλι. Επίσης οι κάτοικοι της Αλικαρνασσού επιλέγουν να μείνουν κοντά στο αεροδρόμιο, παίρνουν και τα ρίσκα τους, παράλληλα από όσο γνωρίζω κάνουν και αγώνα να φύγει από εκεί το αεροδρόμιο, και πολύ κάλα πράτουν οι άνθρωποι. Εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος που επιλέξαμε να μείνουμε στην περιοχή, τι φταίμε να φορτωθούμε το αεροδρόμιο;
Απ.: Αγαπητή elia. Τα αεροπλάνα για να φύγουν, πρέπει πρώτα να έρθουν… Σου προτείνω να μιλήσεις με χειριστές των αεροπορικών εταιρειών πριν τοποθετηθείς εκφέροντας απόψεις για θέματα που είναι βέβαιο ότι δεν κατέχεις. Σχετικά με τα πολεμοφόδια και όλες τις άλλες κινδυνολογίες που ακούγονται χωρίς να ληφθούν υπόψη οι αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας που απαιτούνται για ένα τέτοιο έργο, είναι αν μη τι άλλο χωρίς νόημα. Το πρόβλημα δεν είναι τα πολεμοφόδια του στρατιωτικού αεροδρομίου, κάτι για το οποίο πρέπει να απαιτηθεί να διασφαλιστούν και οι πιο ακραίες περιπτώσεις. Για παράδειγμα και αφύπνιση, ένα από τα σημαντικά θέματα στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι το ραντάρ προσέγγισης και η ακτινοβολία του… Είναι αυτή η τεράστια λευκή μπάλα που δεσπόζει και στο Ηράκλειο απέναντι από το αεροδρόμιο στο ύψος της ΒΙΠΕ. Αυτός είναι ένας κίνδυνος που μπροστά του, το θέμα των πολεμοφοδίων είναι αμελητέο.
Σύμφωνα με την δική σου λογική, η καλύτερη λύση για όλους, είναι να καταργηθούν όλα τα αεροδρόμια!
Σου αφιερώνω αυτό το βίντεο από προσγείωση στην Αλικαρνασσό: http://www.youtube.com/watch?v=U5bOlUkDX8g
Σχετικά με τη θέση σου για την απόφαση των κατοίκων να μένουν στην Αλικαρνασσό, έχω την αίσθηση ότι άθελα σου τους προσβάλλεις. Έτσι για την ιστορία, η Νέα Αλικαρνασσός ιδρύθηκε το 1924…το δε αεροδρόμιο λειτούργησε εκεί το 1939 μέχρι το 1941 και από το 1947 έως σήμερα. Αυτό σε σχέση με τις «επιλογές των κατοίκων» που αναφέρεις.
----
2. μιλάς για το ελαιώνα στην περιοχή που σχεδιάζεται το αεροδρόμιο, δεν τον έχω περπατήσει για να ξέρω πόσο εγκαταλελειμμένος ή όχι είναι, επίσης δεν εχει κ ιδιαίτερη σημάσία,δεν καταστρέφουμε καθε μη καλλιεργισιμή γη, μέχρι τώρα τουλάχιστο. Όμως δεν θα καταστραφεί μόνο ο καστελλιανός κάμπος. Υπάρχουν άνθρωποι στις γύρω περιοχές που και φροντίζουν την περιουσία τους και αγοράζουν νέα. Και επιτέλους δεν είναι πεδιάδίτες μόνο όσοι μένουν στο Καστέλλι και στα χωριά του κάμπου….
Απ.: μπορείς να ανατρέξεις εκ νέου στο σχόλιο μας και να διαβάσεις με προσοχή τα όσα λέμε περί αξιοποίησης της γης, αλλά και περί των πατρογονικών εδαφών πάνω στα οποία «πατάει» το υπάρχον αεροδρόμιο.
----
3. οι δικές μου προσωπικές εμπειρίες από καλλιεργητές της περιοχής των Σπάτων, της Παλλήνης και του Μαρκόπουλου, και ακόμα πιο μακριά άλλα λένε για τις καλλιέργειες τους, για αμπέλια που ξεραίνονται για λύματα που τρέχουν στα χωράφια και κάτι τέτοια. Τελικά δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο… την τελευταία φόρα, πρίν 4 μήνες, που πήγα στο Ελ Βενιζέλος σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο δεν είδα κανένα οικισμό. Βιομηχανίες αντιπρωσωπίες υπήρχαν αρκετές, το ΙΚΕΑ!! Και άλλες πολυεθνικές. Τώρα αν θεωρείται πρόοδο και ανάπτυξη να έρθουν οι πολυεθνικές που απασχολούν ανασφάλιστο εργατικό δυναμικό με 20 ευρώ μεροκάματο είναι δικαίωμα σας, προσωπικά και πάλι θα διαφωνήσω.
Απ.: μπορούμε αντίστοιχα να ανατρέξουμε σε δεκάδες άλλες μελέτες που ανατρέπουν τα όσα αναφέρεις παραπάνω. Όπως αντίστοιχα μπορούμε να αναφερθούμε σε εκατοντάδες πληροφορίες «ράδιο-αρβύλα» που αν τις λαμβάναμε υπόψη μας, όλοι οι κάτοικοι εκείνων των περιοχών θα έπρεπε ήδη να είναι στον άλλο κόσμο.
Εσύ μπορεί να μην είδες κανέναν οικισμό που να γειτνιάζει με το Ελ. Βενιζέλος…αλλά υπάρχει…και μάλιστα πολλοί και πολύ κοντά. Τα αεροσκάφη κατά την διαδικασία προσέγγισης τους, ανοίγουν τροχούς πάνω από την Αγία Μαρίνα και το Κίτσι (περί τους 5000 κατοίκους συνολικά). Κατά την απογείωση φεύγουν πάνω από την Αρτέμιδα (Λούτσα)… Κορωπί, Λούτσα, Μαρκόπουλο, Σπάτα είναι δίπλα στο αεροδρόμιο και όχι σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων. Μια επίσκεψη στο google earth θα σε πείσει. Επέτρεψε μας να σου πούμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά το θέμα καθότι εις εξ ημών προέρχεται από εκεί.
Το σχόλιο με τα μεροκάματα των 20 ευρώ… Να σου απαριθμήσω πόσοι άνθρωποι εργάζονται στο αεροδρόμιο και πέριξ αυτού; Εντός του αεροδρομίου (υπηρεσίες, υποστήριξη, καταστήματα), ΙΚΕΑ, Κωτσόβολος, factory outlet, Leroy Merlin, όλες οι εμπορευματικές εταιρείες (κούριερ), τελωνείο κλπ… Οι περισσότεροι εξ’ αυτών είναι κάτοικοι των γύρω περιοχών…και σίγουρα δεν παίρνουν 500 ευρώ τον μήνα. Ένα όμως είναι σίγουρο. Οι κάτοικοι των περιοχών αυτών δουλεύουν.
----
Επίσης, συγκρίνεται δυο περιοχές που δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Συγκρίνεται την αττική με την πεδιάδα, γιατί δεν την συγκρίνεται καλυτέρα με την Γερμανία. Το λεκανοπέδιο έχει τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας, η αττική οδός θα γίνονταν με η χωρίς το ελ βενιζέλος. Τι συγκρίνουμε λοιπόν. Επίσης αναφέρεις: «Βέβαια υπάρχουν και τα αντίστοιχα προβλήματα, όπως πχ ο θόρυβος ο οποίος ταλαιπωρεί τις περιοχές πάνω από τις οποίες βρίσκονται οι αεροδιάδρομοι, αλλά αυτό είναι ένα σημείο από το οποίο πρέπει να μάθουμε ώστε να απαιτήσουμε στις επόμενες κατασκευές την βελτίωση του με κάθε κόστος» τι ακριβώς να απαιτήσουμε να βάλουν σιγαστήρα; Και τα καυσαέρια που να απαιτήσουμε να τα πάνε στο διπλανό ουρανό; Μιλάς για την μόλυνση σαν κάτι αμελητέο, ομως δεν θα μακρηγορήσω άλλο, σε παραπέμπω στην ροή των αγωγών που κάνουν οι σύλλογοι και κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Ελ Βενιζέλος, για τους ρύπους το θόρυβο στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια. Και στα αποτελέσματα που έχουν…. Ακόμα πιο απλά πάτα στο ψαχτίρι του google “Περιβαλλοντικές επιπτώσεις του Ελ Βενιζέλος» η περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αεροδρομίων και θα πάρεις μια γεύση…(δεν θα είναι καρπούζια ακρωτηρίού).
Απ.: η απάντηση είναι μέσα στο τμήμα του σχολίου μας που παρέθεσες. «…είναι ένα σημείο από το οποίο πρέπει να μάθουμε ώστε να απαιτήσουμε στις επόμενες κατασκευές την βελτίωση του με κάθε κόστος» και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στο θέμα του θορύβου (γι’ αυτό και το π.χ.) αλλά σε όλα τα λάθη και τις εσκεμμένες ή όχι παραβλέψεις.
Με εκτίμηση Καφετζής (Π.Π.) και Αγάπη Κ. (Κ.Σ.)
Καφετζη
ΑπάντησηΔιαγραφήτα σχολια εδω ειναι ανοικτα, για ολους επωνυμους, ψευδονυμους και ανωνυμους. Ανοιξε και το δικο σου blog για ολους...ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ!!!
Α ν ώ ν υ μ ω ς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώ εδώ στα σχόλια σου κ. καφετζή μόνο και μόνο επειδή είναι κλειστά τα σχόλια στο δικό σου blog,πράγμα που δείχνει σαφώς και την αντίληψή σου περί διαλόγου.
Κατ' αρχήν δεν έχω καμμία σχέση με το Καστέλλι και πολύ περισσότερο με τους διαχειριστές του blog στους οποίους καταλογίζεις τα μύρια όσα.Σχολίασα τα γραφόμενά σου μόνο και μόνο για το υφάκι παντογνωσίας που αποπνέουν.Για μένα είσαι άγνωστος και άρα αδιάφορο αν ξέρω ή όχι το όνομά σου.Αν σε ικανοποιεί να υπογράψω Τάκης Σαμπροβαλόπουλος κράτα αυτό το όνομα για να λαμβάνεις υπόψη σου τα γραφόμενά μου.
Διαπιστώνω ότι επι της ουσίας του σχολίου μου δεν έχεις να γράψεις ΤΙΠΟΤΑ.Είσαι σε άλλο μήκος κύματος κοινώς.
Τάκης Σαμπροβαλόπουλος