Πριν
το 1940 πρώτοι οι Εγγλέζοι , προκειμένου
να αντιμετωπίσουν τους Γερμανούς,
επέλεξαν την πεδιάδα του Καστελλίου
για την εγκατάσταση αεροδρομίου. Οι
δυνάμεις κατοχής στη συνέχεια, αλλά και
το ελληνικό κράτος αξιοποίησαν την
“κλειστή” και προστατευμένη από τα βουνά
θέση άμυνας για την ανάπτυξη στρατιωτικού
αεροδρομίου. Ακριβώς εδώ βρίσκεται, σύμφωνα με το δρ Γιάννη Στεφανάκη, το
“μυστικό” των καταστροφικών συνεπειών
που θα υποστεί η Κρήτη με την εγκατάσταση
του αεροδρομίου στο Καστέλλι.
Πηγή φωτο:http://www.allgemeine-zeitung.de |
Ο
Δρ Γιάννης Στεφανάκης* αναφέρεται στις
ανυπολόγιστες συνέπειες από το
προτεινόμενο αεροδρόμιο στο Καστέλλι
(πηγή:www.creteplus.gr)
Ίσως
να μην γνωρίζουμε ότι το αεροδρόμιο
Καστελλίου ήταν ο σπουδαιότερος λόγος
που έπαθε την μεγάλη καταστροφή η Κρήτη
από τα χιτλερικά στρατεύματα. Τα στούκας,
αεροπλάνα της Γερμανίας, ήταν κατά 15%
πιο αργά στην ταχύτητα από τα Εγγλέζικα
αντιαεροπορικά. Όταν λοιπόν γίνονταν
αερομαχίες, οι Γερμανοί έβαζαν, εν πτήση,
αέριο στην βενζίνη για να επιταχύνουν,
αυξάνοντας την ταχύτητα πτήσης προσωρινά,
και να δείχνουν στους Εγγλέζους ότι τα
στούκας ήταν γρηγορότερα.
Όταν λοιπόν άρχισαν οι προετοιμασίες
για την εισβολή στην Αφρική, οι Εγγλέζοι
άρχισαν σκοπίμως να σκάβουν στο Καστέλλι
τους τότε ελαιώνες και να κατασκευάζουν
το αεροδρόμιο. Το γεγονός αυτό έκανε
τους Γερμανούς ανίκανους να πετάξουν
πάνω από το Λιβυκό Πέλαγος, διότι θα
τους προλάβαιναν τα ταχύτερα αγγλικά
αεροσκάφη (από το Καστέλλι). Το
αεροδρόμιο του Καστελλίου είχε για τους
Εγγλέζους δυο σκοπούς: να καθυστερήσουν
την απόβαση στην Αφρική, όπου έβλεπαν
όλοι τα πετρέλαια της Λιβύης, και να
αδυνατίσουν το γερμανικό στρατό,
μεταφέροντας τον πόλεμο από το Βορρά
στο Νότο.
.....
Το
αεροδρόμιο στο Καστέλλι λοιπόν,
τοποθετήθηκε έτσι ώστε να μην είναι
εύκολος ο βομβαρδισμός λόγω των βουνών
και της μη υπάρξεως τότε του τεχνικού
σημερινού εξοπλισμού
ραντάρ κλπ.
ραντάρ κλπ.
Εδώ ακριβώς είναι ο λόγος που
η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο
Καστέλλι θα δημιουργήσει κατά την γνώμη
μου την ολική καταστροφή
της Κρήτης, από τον Βορρά ως το Νότο, για
τους εξής λόγους:
Επειδή
ο διάδρομος προσγειώσεως- απογειώσεως
θα ευρίσκεται μέσα σε ένα στερεομετρικό
γάμα - “βουνο-γωνία” και παγίδα αερίων,
που σχηματίζει το φυσικό γωνιακό
λεκανοπέδιο του Καστελλίου, θα συμβαίνει
το εξής:
Όταν προσγειώνονται τα αεροπλάνα
ρίχνουν τα υπολείμματα της εκρηκτικής
κηροζίνης και οπ’ όταν απογειώνονται
ισοδυναμεί ένα αεροπλάνο με 10.000 αυτοκίνητα
περίπου. Εάν λοιπόν φυσάει βόρειος
άνεμος (σ.σ. βόρειοι άνεμοι
φυσούν στην περιοχή 350 μέρες το χρόνο...)
θα συγκρούονται τα καυσαέρια και η
κηροζίνη με τα βουνά και θα υγροποιούνται
στις πλαγιές Βορρά / Νότου και συνεπώς
και στο οροπέδιο του Λασιθίου
θα προσγειώνονται τα καυσαέρια επί
μέρους η εξ ολοκλήρου βάσει των νομών
της φυσικής, όπως γίνεται με τα κύματα
στον Κούλε.
Το οροπέδιο (του Λασιθίου) θα
γίνει συλλέκτης των καυσαερίων, λόγω
της δημιουργίας στροβίλων και διαφοράς
θερμοκρασίας μεταξύ βουνού και βάσης
του λεκανοπεδίου. Για
παράδειγμα εάν καθίσουν οι αρμόδιοι
στο λιμανάκι στο Σίσι, θα παρατηρήσουν
ότι στα Λασιθιώτικα βουνά, πάλλονται
τα σύννεφα από 10 έως 100 μέτρα λόγω
της παραγωγής οξυγόνου από τα φυτά, το
οποίο είναι ελαφρότερο του αέρα και
λόγω της θερμικής άνωσης ανεβάζει τους
υδρατμούς στα «σύννεφα», οι οποίοι όταν
φτάσουν σε ψυχρό μέρος (μεγαλύτερο
ύψος), αλλάζουν πυκνότητα και κατεβαίνουν.
Αυτό το φαινόμενο θα γίνεται με τα
καυσαέρια (των αεροπλάνων) και όχι με
το οξυγόνο. Τα συμπυκνώματα
θα πέφτουν στο χώρο αναπνοής και
καλλιέργειας. Έτσι
σε μια πενταετία η
περιοχή των ξενοδοχείων Μαλλίων,
Σταλίδας, Χερσονήσου Γουβών Καρτερού
κλπ., μαζί με το Οροπέδιο θα γίνουν η
μεγαλύτερη καρκινογόνος ζώνη στον
κόσμο. Το Οροπέδιο θα
παράγει πετρελαιοειδείς πατάτες!
(Παρεμπιπτόντως) Ήδη τώρα
έχει αυξηθεί ο Καρκίνος κατά 35 % στον
κόσμο, όπως δείχνουν οι στατιστικές
Γερμανίας το 2013, εκτός της Αφρικής.
Ίσως λοιπόν θα είναι λογικό να
μάθομε από τα λάθη μας και
να μην κατασκευάσομε ένα νέο Αποσελέμη,
ο οποίος στοιχίζει 2 εκατ. ευρώ το μήνα
χωρίς λόγο. Το
ποσό των 2 εκατομμυρίων, προέρχεται από
τους τόκους 200 εκατομμυρίων ευρώ-
(στοιχεία Ελληνικού τύπου) με 10 % απόσβεση
κεφαλαίου και τόκων.
(σ.σ. Το κράτος έχει ζητήσει
δάνειο 220 εκατ. Ευρώ από την Ευρωπαϊκή
Τράπεζα Επενδύσεων για το αεροδρόμιο
στο Καστέλλι).
....
*Ο
κ. Γιάννης Στεφανάκης είναι Δρ Μηχανολόγος
Μηχανικός, Οικονομολόγος, Συντονιστής
Ερευνών στο Πολυτεχνείο της Στουτγάρδης
και την Ε.Ε., σύμβουλος της Κυβέρνησης
Ρηνανίας Παλατινάτου της Γερμανίας,
συντονιστής προγράμματος υγροποίησης
ομίχλης στην Ναμίμπια.
Περισσότερα στο www.creteplus.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE