26 Ιαν 2011

Δελτίο Τύπου

“Κύριε διευθυντά 

Μετά από τις τελευταίες εξελίξεις ως προς την προτεινόμενη κατασκευή του νέου αερολιμένα στο Καστέλλι Πεδιάδος έχουμε το χρέος να ενημερώσουμε εσάς αλλά και το ευρύ αναγνωστικό κοινό της έγκριτης εφημερίδας σας. 


Γιατί η πολιτεία προσανατολίζεται στο να δώσει στον υπεργολάβο το μονοπώλιο των αερομεταφορών όλης της Κρήτης και δεν γνωρίζουμε και τι άλλο δημιουργώντας έτσι τετελεσμένα γεγονότα ως προς την αύξηση των τελών της διακίνησης του επιβατικού κοινού. 

Γιατί η Ευρωπαική Tράπεζα Eπενδύσεων ζητάει συμπληρωματικές μελέτες εστιάζοντας το ενδιαφέρον της στην αξία της γης που θα απελευθερωθεί από το υπάρχον σημερινό αεροδρόμιο της πόλεως του Ηρακλείου αλλά και στους χώρους πλησίον και γύρω από την προτεινόμενη θέση της κατασκευής του νέου αερολιμένα στο Καστέλλι Πεδιάδος. 


Η έλλειψη πολλών μελετών απέδειξε το δίκαιο των θέσεων μας , γιατί πότε και πού μελετήθηκε και με ποιο κατάλληλο επιστημονικό δυναμικό η μεγάλη αλλαγή του ανάγλυφου της περιοχής , πότε συντάχθηκε η μελέτη για τις απαλλοτριώσεις και ποιος ενημέρωσε και ποιους για τη δραματική αλλαγή των κλιματικών συνθηκών που θα επέλθει στην ευρύτερη περιοχή με την κατασκευή του γιγάντιου αυτού έργου; 


Για ευνόητους λόγους δεν έγιναν όλα τα παραπάνω γιατί κάποιοι που κόπτονται διακαώς για την κατασκευή αυτού του έργου φοβήθηκαν την άρνηση των πολιτών μέσω της προστιθέμενης γνώσης που θα ελάμβαναν οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής. 


Γιατί δεν λαμβάνουν υπ΄οψιν τους καθόλου οι πολιτικοί μας άρχοντες την μελέτη του Πολυτεχνείου που αναφέρει ότι το 2010 ο αριθμός αφίξεων θα ανέλθει σε 5.000.000 επισκέπτες στο σημερινό αερολιμένα του Ηρακλείου. 
Στη σημερινή πραγματικότητα οι προβλέψεις τους διαψεύτηκαν και αυτό δεν πρέπει με τίποτα να μαθευτεί. 


Η συνθήκη του Άαρχους προβλέπει την ενημέρωση και τη συνεχή διαβούλευση των πολιτών με τους πολιτειακούς θεσμούς. Εμάς τους μόνιμους κάτοικους της ευρύτερης περιοχής ποτέ δεν μας έβαλαν στη διαδικασία της διαβούλευσης για την προτεινόμενη κατασκευή του αερολιμένα και ασφαλώς δεν ενημερωθήκαμε από κανένα απεσταλμένο της πολιτείας. 


Ποια συμφέροντα είναι αυτά που θέλουν την κατασκευή του αερολιμένα στο Καστέλλι και γιατί επιλέχτηκε αυτή η θέση αφού στη μελέτη του Πολυτεχνείου που έγινε για λογαριασμό της Υ.Π.Α. δόθηκε ως τρίτη εφικτή λύση; Ποια ήταν τελικά τα οφέλη του πρώην Δήμου Καστελλίου από το υπάρχον στρατιωτικό αερολιμένα; 


Ψίχουλα παρά τις εξαγγελίες των διαφόρων Υπουργών επισκεπτών στην περιοχή. 
Μήπως τον υπάρχοντα στρατιωτικό αεροδρόμιο «τραβάει» και το νέο πολιτικό όπως σιγοψιθυρίζεται στις διάφορες συναντήσεις των πολιτικών; 
Μήπως με τη συλλειτουργία των δυο αυτών αερολιμένων κάποια μέρα δεν θα υπάρχουν καθόλου στο χάρτη αρκετοί οικισμοί με ιστορία αιώνων λόγω της ηχητικής ρύπανσης ,των αλλαγών στις κλιματικές συνθήκες, τη μόλυνση των υδάτινων αποθεμάτων κ.λ.π.;


Το αναφέρει ξεκάθαρα η οδηγία της I.C.A.O.με την απαγορευτική δέσμευση δημιουργίας νέων οικισμών σε απόσταση 3000μ. από τα άκρα των αεροδιαδρόμων. (Ήδη υπάρχουν απαγορεύσεις για τις ανεγέρσεις οικοδομών στην περιοχή.)

Εμείς είμαστε αταλάντευτα απέναντι στην κατασκευή αυτού του έργου στην περιοχή μας και θα συνεχίσουμε τον αγώνα με κάθε νόμιμο και πρόσφορο τρόπο. 



Ελπίζουμε να έχουμε συμπαραστάτες στον αγώνα αυτό τους νέους συνδημότες μας αλλά και τη νέα δημοτική αρχή. 
Χωρίς την πλήρη αλλά και πειστική ενημέρωση μας από τους πολιτειακούς θεσμούς για τις θετικές αλλά και τις αρνητικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή με την κατασκευή του νέου αυτού αερολιμένα το ΟΧΙ μας θα είναι συνεχές και αδιαπραγμάτευτο.

Σας ευχαριστούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.

Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE