ενδεχόμενο μικρής καθυστέρησης, μόνο;
Σε οικονομικό περιοδικό διαβάζομε στις 26-5-2009(http://www.capital.gr/news.asp?id=742361 ), άρθρο του καλά ενημερωμένου δημοσιογράφου Νίκου Χρυσικόπουλου τα παρακάτω:
"Εκτός χρονοδιαγράμματος κινδυνεύει να βρεθεί το έργο κατασκευής του νέου διεθνούς αεροδρομίου Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλλι λόγω των αντιδράσεων τοπικών φορέων, του υψηλού προϋπολογισμού του έργου που αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ αλλά και των... ευρωεκλογών... ...Ανεπισήμως γίνεται λόγος για το ενδεχόμενο μικρής καθυστέρησης. Φαίνεται πως οι αντιδράσεις που έχουν προκληθεί σε τοπικό επίπεδο αλλά και το ύψος του project μπορούν να αποτελέσουν πηγή σημαντικών καθυστερήσεων...μεταξύ άλλων γίνεται λόγος για σειρά ελλείψεων όπως η διασύνδεση χωροταξικής και συγκοινωνιακής μελέτης, μελέτης αεροπορικής κυκλοφορίας (air control) και επικινδυνότητας (risk assessment) αλλά και συγκεκριμένου σχεδίου διαχείρισης ενέργειας και νερού.
Παράλληλα, εκφράζεται προβληματισμός για το συνολικό προϋπολογισμό του έργου καθώς σύμφωνα με πληροφορίες οι φερόμενες ως ενδιαφερόμενες εταιρείες -κυρίως η γαλλική Aeroports de Paris Management (θυγατρική της Aeroports de Paris Group) και η γερμανική Hochtief- θεωρούν απαγορευτική την συμμετοχή τους στο έργο σε περίπτωση το ύψος του υπερβεί σημαντικά τα 600-700 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται πως το κατασκευαστικό κόστος του συνολικού έργου (χωρίς τις απαλλοτριώσεις) υπολογίστηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ στα 1,2 δισ. ευρώ, ποσό που μαζί με το κόστος των απαλλοτριώσεων, τις δαπάνες εξυπηρέτησης δανείων και τις λοιπές δαπάνες φθάνει το 1,5 δισ. ευρώ."
Ελπίζομε η καθυστέρηση αυτή να είναι αρχή της ματαίωσης του καταστροφικού αυτού έργου για την Πεδιάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE