«…Τα τρία αεροδρόμια που συμμετείχαν στη διαβούλευση για τη σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου του Καστελίου είναι τα αεροδρόμια της Ζυρίχης, των Παρισίων και της Νίκαιας. Καθένα από τα προαναφερόμενα αεροδρόμια ωστόσο εμφανίσθηκε με πλειάδα κατασκευαστών, όπως για παράδειγμα το αεροδρόμιο της Ζυρίχης που θα συνεργαστεί με την αυστριακή κατασκευαστική εταιρεία Strabag.
Το αεροδρόμιο της Νίκαιας εμφανίσθηκε σε συνεργασία με τη γαλλική κατασκευαστική Vinci και το αεροδρόμιο των Παρισίων με τη γαλλική Bouygues. Eπίσης στα ευρωπαϊκά γκρουπ που έχουν σχηματιστεί συμμετέχουν ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες όπως Ακτωρ, Αρχιρόδον, ΓΕΚ-Τέρνα κ.ά.
Η σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και την εκμετάλλευση του αεροδρομίου του Καστελίου είναι αντιγραφή εκείνης του αεροδρομίου των Σπάτων (ΔΑΑ). Το ελληνικό Δημόσιο, στην εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση του νέου αερολιμένα για 35 χρόνια, θα συμβάλει με ποσό ύψους έως 220 εκατ. ευρώ, ενώ θα διατηρεί τον έλεγχο του 55% του μετοχικού κεφαλαίου. Το μάνατζμεντ ωστόσο θα κατέχει ιδιώτης-ανάδοχος.
Το αεροδρόμιο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πρέπει να λειτουργήσει στο 2016-17. Ωστόσο στελέχη της αγοράς ανησυχούν καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι σχετικές απαλλοτριώσεις γης, που «στοιχειώνουν» τα μεγάλα έργα υποδομών της χώρας. Σημειώνεται ότι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.»
Πηγή: εφ. «Καθημερινή», 25-07-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE