Αναγγέλθηκε πριν μερικά χρόνια με προϋπολογισμό 2 έως 2,2 δις ευρώ. Οι αρχικές προσδοκίες μειώθηκαν σταδιακά σε 1,5 δις, 1,2 δις, ενώ στην περσινή διακήρυξη του διαγωνισμού (ο οποίος έχει πάρει τέσσερις παρατάσεις) έφθασε τα 800 εκατομμύρια και τώρα οδεύει προς τα 500 έως 600 εκατομμύρια!…
Οι «μνηστήρες» του έργου όπως φαίνεται, ζητούν το προτεινόμενο αεροδρόμιο στο Καστέλλι να συρρικνωθεί στο ελάχιστο, αφαιρώντας προβλεπόμενες υποδομές, όπως ο συνδετήριος δρόμο προς τον «τουριστικό βορρά» (για τον οποίο υποτίθεται ότι κατασκευάζεται) και στο «πακέτο» το αεροδρόμιο «Ι. Δασκαλογιάννης» των Χανίων (το οποίο παρεμπιπτόντως επεκτείνεται και αναβαθμίζεται με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ). Δηλαδή, στην πράξη, ζητούν τις αερομεταφορές της Κρήτης…
Ο προϋπολογισμός του έργου μπορεί να μειώνεται συνεχώς, όμως η περιβαλλοντική, οικονομική, κοινωνική καταστροφή της Πεδιάδας αλλά και ευρύτερα της ενδοχώρας του Ηρακλείου, αναμένεται μέγιστη και μάλιστα άνευ σοβαρού λόγου και αιτίας. Και μόνο του, το στοιχείο της δραστικής, συρρίκνωσης του αρχικού προϋπολογισμού κατά 1,2 δις!! αποδεικνύει ότι το εγχείρημα πάσχει από την αρχική του σύλληψη... Η απόφαση, άλλωστε, για την κατασκευή νέου αεροδρομίου και την εγκατάσταση του στον κάμπο του Καστελλίου (μία από τις ελάχιστες καθαρές και υψηλής παραγωγικές πεδιάδες της Κρήτης αλλά και από τις πλέον ελαιοπαραγωγές περιοχές τις Μεσογείου!) δεν αντέχει σοβαρής τεκμηρίωσης, ενώ η μελέτη σκοπιμότητας ακόμα και ο υπολογισμός κόστους οφέλους ακόμα και με απομονωμένα οικονομικά κριτήρια του προτεινόμενου αεροδρομίου, … αγνοούνται έως σήμερα.
Περισσότερα: http://aerodromio.pblogs.gr/
Ο Ιούδας εισέπραξε τριάντα αργύρια για να προδώσει τον Χριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύο χιλιάδες χρόνια μετά κάποιοι άλλοι τον προδίδουν έναντι πινακίων φακής .
Βλέπετε !!! Τώρα πρέπει να γίνει το αεροδρόμιο, όπως και αν είναι !!!!!!!!!