6 Φεβ 2011

"Ελλάδα, ο παράδεισος του εργολάβου"*

"ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΔΙΟΔΙΑ ΕΚΤΙΝΑΞΑΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΩΝ"

".........
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ: Πιο σύνθετη είναι η περίπτωση του αεροδρομίου στα Σπάτα, που λειτούργησε τον Μάρτιο του 2001 και υλοποιήθηκε με σύμβαση παραχώρησης συνολικού ύψους 685 δισ. δραχμών. Από το ποσό αυτό τα 78 δισ. δραχμές προήλθαν από το λεγόμενο «σπατόσημο», ενώ το Δημόσιο κατέβαλε από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και κοινοτικά προγράμματα επιπλέον 44 δισ. δραχμές. Σε 370 δισ. δραχμές ανήλθε το δάνειο-μαμούθ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Στην εταιρεία λειτουργίας του αεροδρομίου το Δημόσιο μετέχει με 55%, ενώ το υπόλοιπο ανήκει στο επενδυτικό σχήμα στο οποίο κυριαρχούν γερμανικές εταιρείες. Ανάλογη είναι και η κατανομή στα κέρδη, που παρά τη διεθνή κρίση καταγράφουν άνοδο και το 2009 διαμορφώθηκαν στα 264 εκατ. ευρώ, έναντι 149 εκατ. την προηγούμενη χρονιά. ...."
* Της Χαράς Τζαναβάρα, από την "Ελευθεροτυπία, Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011":
 Το πλήρες κείμενο: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=248403


 Ή ακριβέστερα, όπως προκύπτει, ... ο παράδεισος του μεγαλοεργολάβου, με πελάτη το δημόσιο.
 Με ανάλογους, του αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος", τρόπους και διαδικασίες, όπως έχει ανακοινωθεί, η κυβέρνηση υπολογίζει και σχεδιάζει να προχωρήσει την παραχώρηση του προτεινόμενου αεροδρόμιο στο Καστέλλι... Απλά εδώ οι επιδοξοι "μνηστήρες", όπως φαίνεται, ζητάνε  "προίκα" τόσο το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, όσο και τα άλλα αεροδρόμια της Κρήτης.
 Προσεχώς το κείμενο της Σύμβασης Παραχώρησης του Αεροδρομίου των Σπάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.

Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE