7 Σεπ 2011

Κακό παράδειγμα ο σχεδιασμός του αεροδρομίου στο Καστέλλι.

Ο "Προφήτης Ηλίας", σε Μινωϊκή Φρυκτωρία. Καθώς βρίσκεται στον άξονα του προτεινόμενου αεροδρομίου, κινδυνεύει μαζί με άλλα βουνά και λόφους, με "ταπείνωση προς άρση εμποδίων"...
 Ένας κατεξοχήν άνθρωπος του τουρισμού, ο κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), βάζει τα πράγματα στην θέση τους, σε σχέση με το προτεινόμενο αεροδρόμιο στο Καστέλλι. 
Όσα σχετικά υποστηρίζει, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον κ. Ηλια Μαγκλινη και δημοσιεύεται στην εφ. "Η Καθημερινή" (04-09-2011),  ταυτίζονται με τις απόψεις της "Πρωτοβουλίας", φορέων, συλλόγων και πολιτών της Κρήτης, οι οποίοι, εδώ και καιρό, με επιχειρήματα και στοιχεία, αμφισβητούν έντονα την σκοπιμότητα, τη βιωσιμότητα και, εν τέλει, τη χρησιμότητα , του νέου αεροδρομίου, που σχεδιάζεται να εγκατασταθεί στον ομφαλό της Πεδιάδας.  Με το μηδαμινό όφελος, σε σχέση με το μεγάλο και πολυδιάστατο κόστος (οικονομικό, περιβαλλοντικό, κοινωνικό), άμεσο αλλά και μακροπρόθεσμο, αλλά και τις χωρίς επιστροφή συνέπειες, θα γίνει μπούμεραγκ για τον τουρισμό και τις πραγματικές αναπτυξιακές δυνατότητες της Κρήτης:

"...Κακό παράδειγμα είναι ο σχεδιασμός του Καστελλίου στην Κρήτη. Όπως σχεδιάστηκε, είναι ένα πανάκριβο αεροδρόμιο, κόστους πάνω από ένα δισ. ευρώ. Για να το πάρει ένας ιδιώτης και να βγάλει τα λεφτά που έδωσε, θα πρέπει να ανεβάσει από το επίπεδο των 15 - 16 ευρώ που σήμερα είναι το κόστος ανά επιβάτη του συγκεκριμένου αεροδρομίου, στα 25 - 30 ευρώ. Εκεί τελείωσε η Κρήτη. Θα κάνουμε ένα αεροδρόμιο τύπου Ντουμπάι στο οποίο δεν θα πατάει  κανένας. 
 Η Ελλάδα δεν χρειάζεται φαραωνικά έργα και επενδύσεις οι οποίες είναι ανέφικτο να αποσβεστούν, θέλει μικρές βελτιώσεις, ακόμα και του υφισταμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου, όπου δίπλα υπάρχει στρατιωτική βάση, επεκτάσεις, καλύτερους χώρους στάθμευσης, να βελτιωθεί η εικόνα και ο όγκος του, να το πάρει μια ιδιωτική εταιρεία και να ανεβάσει την ποιότητα. 
 Αυτές οι λεπτές ισορροπίες θέλουν προσοχή, γι' αυτό χρειάζεται κεντρικός συντονισμός. Εμείς ως ΣΕΤΕ κάνουμε τεκμηριωμένες μελέτες, αλλά δεν υπογράφουμε νομοσχέδια. Όσο καλή διάθεση κι αν έχει ο υπουργός Τουρισμού, όταν τίθεται ένα θέμα μάς ζητάει να πιάσουμε και να πείσουμε και έναν άλλο υπουργό εμπλεκόμενο σε αυτό ώστε να προχωρήσει». 
                                                                                                                                          
Απόσπασμα από τη συνέντευξη: «Για ν’ αλλάξει η Ελλάδα, θα χρειαστούν δύο γενιές», εφ. "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", 04-09-2011.
Το πλήρες κείμενο βρίσκεται στη διεύθυνση: http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathextra_7_06/09/2011_405109
και στο ιστολόγιο του ΣΕΤΕ: http://www.sete.gr/files/Media/11-Sete/110904Kathimerini3_AA_S.pdf
Τμήματα της συνέντευξης με τον τίτλο "Ο τουρισμός είναι δυναμικός, αλλά και ευαίσθητος", αναδημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου: http://www.heraklion-hotels.gr/09/07/o-tourismos-einai-dynamikos-alla-kai-e/ 
και στο www.traveldailynews.gr :  http://www.traveldailynews.gr/news/article/51169

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.

Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE