"...Το έργο του λοξού που ετοιμαζόταν επί 15 σχεδόν χρόνια (με πλήρεις μελέτες εφαρμογής και τεύχη δημοπράτησης) εγκαταλείφθηκε εν μία νυχτί (λίγο πριν τη δημοπράτηση του) όταν ο τότε υπουργός κ.Βερελής το 2003 παρουσίασε – με…οφθαλμομελέτες - το σχέδιο για το αεροδρόμιο Καστελλίου.
...
θυμίζουμε ότι το ελληνικό Δημόσιο είχε δαπανήσει
θυμίζουμε ότι το ελληνικό Δημόσιο είχε δαπανήσει
1 δισεκατομμύριο δραχμές, τότε, μόνο για τις μελέτες και πάνω από 1,6 δισ. δραχμές για την προετοιμασία του σχεδίου συνολικά!...
"...Εκείνο που εμείς ξέρουμε και τώρα που κοιτάζουμε τα στοιχεία είναι ότι είχε γίνει μια εκπληκτική δουλειά. Και μάλιστα με λίγα χρήματα εάν σκεφτείτε ότι το κόστος του έργου ήταν πάνω από 150 δισ. δραχμές τότε".
...
Και σήμερα σας λέω ότι με μια μικρή επικαιροποίηση θα μπορούσε να μπει πχ στο ΕΣΠΑ και να δημοπρατηθεί”, είπε ο κ.Μαγγανάς (διευθυντής του ΟΑΝΑΚ) που και ως αεροναυπηγός ξέρει από πρώτο χέρι την υπόθεση.
...
Το θέμα των μελετών του λοξού διαδρόμου έθεσαν πρώτα τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων που αναλύουν τα στοιχεία, αναζητούν όλες τις οικονομικές παραμέτρους των έργων σε σχέση με το αεροδρόμιο Καστελλίου.“Μα, έχετε αυτές τις μελέτες, γιατί δεν τις αξιοποιείτε; Φέρτε τα στοιχεία!”, είπαν τόσο στο υπουργείο όσο και στην ΥΠΑ…"
Ενώ την Τρίτη 7 Ιουνίου 2011 έχει οριστεί η, εξ αναβολών, δημοπράτηση του προτεινόμενου αεροδρομίου στο Καστέλλι,...ένα παράθυρο, για τη σοβαρότητα, τη σύνεση και τη λογική, επιτέλους αχνοφέγγει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE