Ο λόγος, σύμφωνα με τον Επίτροπο Περιβάλλοντος κ. Ποτόσνικ, είναι ότι η έκθεση που κατέθεσε η Ελλάδα για το Ελ. Βενιζέλος δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τις Οδηγίας για τον Περιβαλλοντικό Θόρυβο.
Το θέμα του θορύβου απασχολεί το αεροδρόμιο της Αθήνας από το 2001 ενώ σχετική προσφυγή που είχε κατατεθεί στο παρελθόν από κατοίκους του δήμου Αρτέμιδας, τους είχε δικαιώσει. Ωστόσο πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος αναφέρουν ότι είναι δύσκολο να στοιχειοθετούν ανάλογες παραβάσεις στο Ελ. Βενιζέλος από την στιγμή που η νομοθεσία δεν έχει καθορίσει ανώτατα επιτρεπτά όρια θορύβου.
Ανοικτό παραμένει το θέμα και με το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης καθώς όπως αναφέρεται στην απάντηση της ΕΕ προς τον Ευρωβουλευτή κ. Μιχάλη Τρεμόπουλο, ο διεθνής αερολιμένας της Συμπρωτεύουσας δεν έχει χαρακτηριστεί από τις ελληνικές αρχές ως μείζονος σημασίας και ενδέχεται να εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της ίδιας Οδηγίας για το δεύτερο γύρο χαρτογράφησης του θορύβου, το 2012.
Με βάση την κοινοτική οδηγία (2002/49/ΕΚ) μείζονος σημασίας αερολιμένας χαρακτηρίζεται ένα πολιτικό αεροδρόμιο, όταν πραγματοποιούνται σε αυτό περισσότερες από 50.000 κινήσεις ετησίως (απογειώσεις ή προσγειώσεις), εξαιρουμένων όσων εκτελούνται αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς με ελαφρά αεροσκάφη.
Στην ιστοσελίδα του Ελευθέριος Βενιζέλος, αναφέρεται ότι η υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΔΑΑ έχει εγκαταστήσει, σε δέκα σταθερούς και έναν κινητό σταθμό, ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης Θορύβου, χωρίς όμως να παραθέτει στοιχεία για τα ευρήματα. Επίσης αναφέρεται στη συνεργασία με την ΥΠΑ, με σκοπό να δημιουργήσει διαδικασίες μείωσης θορύβου για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.
Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE