Ποιοι είναι αυτοί οι εργολάβοι, που τόσο επιμελώς κρύβονται; Είναι η κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ" με μετόχους, κάποιους που ορέγονται το αεροδρόμιο στο Καστέλλι.
HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH με ποσοστό 35%
ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ με ποσοστό 20%
J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ με ποσοστό 16,25%
VINCI CONCESSIONS SA με ποσοστό 13,75%
ΑΕΓΕΚ ΑΕ με ποσοστό 10%
ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ με ποσοστό 5%
Το ερώτημα τώρα είναι ποιος θα πληρώσει το "μάρμαρο"; ποιος θα πληρώσει τις μελέτες και τα έργα που πρέπει να γίνουν; ποιος θα πληρώσει την πολύμηνη ταλαιπωρία των πολιτών και τα διαφυγόντα κέρδη των επιχειρήσεων;
Tο ποντίκι 23 Δεκεμβριου 2009
Για να μην έχουμε παρόμοια προβλήματα η λύση ειναι απλή:
ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ.
J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ με ποσοστό 16,25%
VINCI CONCESSIONS SA με ποσοστό 13,75%
ΑΕΓΕΚ ΑΕ με ποσοστό 10%
ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ με ποσοστό 5%
Το ερώτημα τώρα είναι ποιος θα πληρώσει το "μάρμαρο"; ποιος θα πληρώσει τις μελέτες και τα έργα που πρέπει να γίνουν; ποιος θα πληρώσει την πολύμηνη ταλαιπωρία των πολιτών και τα διαφυγόντα κέρδη των επιχειρήσεων;
Tο ποντίκι 23 Δεκεμβριου 2009
Για να μην έχουμε παρόμοια προβλήματα η λύση ειναι απλή:
ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΔΙΑΔΟΣ.
Δέστε και αυτή :
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φάντασμα της «ανάπτυξης» είναι εδώ:
Αντεπίθεση ετοιμάζουν οι βαρόνοι των Media οι οποίοι διαπλέκονται και με τα μεγάλα δημόσια έργα, ήτοι Μπόμπολας, Περιστέρης, J&P Αβαξ, Κόκαλης, Κοπελούζος, Μυτιληναίος και λοιποί. Τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας κυβέρνησης έχουν προς το παρόν «παγώσει» τους διαπλεκόμενους οι οποίοι έχουν ήδη ξεκινήσει «επαφές» με τους νέους υπουργούς. Δημήτρης Ρέππας και Τίνα Μπιρμπίλη κρατούν κατά βάση τα κλειδιά των μεγάλων έργων και των σημαντικών αναπτύξεων σε κατασκευές και ενέργεια, εκεί δηλαδή που είναι τα πολλά λεφτά.
Προς το παρόν οι εφημερίδες και τα κανάλια των νταβατζήδων «ξεσκονίζουν» παλτά των νέων υπουργών και συνεννοούνται για τα έργα που πρέπει να γίνουν. Οι ρυθμίσεις που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμή δεν επηρεάζουν άμεσα τα διαπλεκόμενα συμφέροντα. Αν όμως, ανακοινωθούν τίποτα αλλαγές στους διαγωνισμούς για έργα όπως η επέκταση της Αττικής οδού και οι επεκτάσεις του μετρό, το αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και άλλα τέτοια τότε μην εκπλαγείτε αν δείτε ομαδική «αποδόμηση» της Μπιρμπίλη και του Ρέππα. Η αρχική πρόθεση είναι να βρεθεί πεδίο συζήτησης για το νέο τρόπο ανάθεσης των δημόσιων έργων και για το πώς θα μοιραστεί η πίτα. Η συνέχεια θα είναι σκληρή αν η κυβέρνηση δεν ακολουθήσει τις βουλές της διαπλοκής.
Εδώ είναι το στοίχημα της νέας κυβέρνησης. Θα τα βάλει με το πλέον διεφθαρμένο σύστημα που γιγάντωσε και επί εποχής Σουφλιά ή θα την κάνει… γυριστή και η… αντισυμβατική Τ. Μπιρμπίλη θα γίνει εν μια νυκτί …συμβατική;
Ο Μπαϊρακτάρης πιο επίκαιρος από ποτέ, όχι μόνο για τα σουβλάκια του…
Δημοσιεύτηκε στο www. antinews.gr/?p=18324, από Factorx Τρ. 13 Οκτ 2009
Ο φίλος μου Κ.Δ., γράφει για το αεροδρόμιο Καστελλίου στο « Αρισμαρί »
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωί ακούστηκε πως θα γίνει. Το μεσημέρι όλοι ήταν ανήσυχοι. Θα γίνει ...; ...; δεν θα γίνει ...; ...;. Νυχτώνει και το σκοτάδι απλώνεται στη γειτονιά μας.
Οι νύχτες του χειμώνα είναι μεγάλες. Σαν τα συμφέροντα κάποιων ...; ...; ...; ...;
Χωρίς σχόλια. Γ.Γαρεφαλάκης