8 Νοε 2014

Tο κλίμα στο Καστέλλι δεν είναι εύκρατο…



Ο υπουργός, το Καστέλλι και  οι...δύο ερωτήσεις.  Πόσο καλά πήγε η σύσκεψη στο Καστέλλι με τον υπουργό Υποδομών και πόσο έπιασαν τόπο οι διαβεβαιώσεις του κ.Μιχάλη Χρυσοχοϊδη στους Καστελλινούς; Θα δείξει αυτό, αλλά σημειώνω ότι το κλίμα δεν ήταν εύκρατο... Από τον υπουργό δόθηκε η δυνατότητα σε κατοίκους της Πεδιάδας για δύο μόνο ερωτήσεις ... (Δύο μόνο ερωτήσεις) για μια επέμβαση που θα διακόψει βίαια τη συνέχεια, θα αλλάξει ριζικά ή κατ άλλους θα  υποβαθμίσει δραματικά τη ζωή τουλάχιστον 18.000 ανθρώπων,  και επίσης την παραγωγή μιας ολόκληρης περιοχής γόνιμης, τροφοδότη του νησιού μας, από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι σήμερα, (από τις ελάχιστες πεδιάδες που έχουμε άλλωστε).
  Και το θέμα δεν είναι εάν ζητήθηκαν  από κάποιους πολίτες διαβεβαιώσεις για το αεροδρόμιο ή για αντισταθμιστικά και αντίδωρα στην περιοχή, αλλά ότι  και οι δύο ερωτήσεις-παρεμβάσεις τους, ήταν απολύτως αντίθετες με την εγκατάσταση του αεροδρομίου στο Καστέλλι. 
 Ρώτησαν τον Υπουργό, γιατί η κυβέρνηση επιμένει σε ένα έργο που δεν "βγαίνει" (οι μειώσεις του φυσικού αντικειμένου ενώ ο προύπολογισμός παραμένει ο ίδιος, τα τεχνάσματα και οι αντιπαροχές προς τους εργολάβους, ...για να το κάνουν «πιο βιώσιμο» κ.α. το αποδεικνύουν. Άσε δε που αν ήταν πράγματι βιώσιμο, θα είχε ήδη προχωρήσει σαν το νερό στ' αυλάκι... (και δε φταίει μόνο η κρίση και τα σπρέντς γιατί και πριν δεν το χρηματοδοτούσε ουδείς, δηλαδή δεν εγκρίνονταν τα  δάνεια που ζητούνταν από την ΕΤΕπ).
Επίσης γιατί αυτή η επιμονή στα νέα δάνεια από το κράτος και μάλιστα στην σημερινή οικονομική κατάσταση των Ελλήνων, όταν  αμφισβητείται, ευρέως και ανοιχτά ή ακόμα και απορρίπτεται πλέον η σκοπιμότητα και το όφελος της κατασκευής νέου αεροδρομίου, ακόμα και από τους φορείς του τουρισμού και των αερομεταφορών, κλάδους που υποτίθεται ότι κυρίως και πρώτους και καλύτερους θα ευεργετήσει. Και πιο είναι το όφελος που δικαιολογεί αυτό ...το «χειρουργείο» έλεγαν κάποιοι...
  Και αν έχει συνυπολογίσει κανείς την καταστροφή, (κατά τη διάρκεια της κατασκευής αλλά κυρίως από την διασπορά της ρύπανσης κατά τη λειτουργία του),  που πρόκειται να προκαλέσει  στο περιβάλλον, την αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή μεγάλου μέρους της ενδοχώρας του Ηρακλείου.
 Βεβαίως ο Υπουργός  ή δεν απάντησε ή έδωσε απαντήσεις του τύπου "θα κερδίσετε γιατί θα πουλάτε τα προϊόντα σας στο αεροδρόμιο!...", Αλήθεια πια προϊόντα, αυτά τα ...ενισχυμένα από τη βαριά ρύπανση; (οξείδια βαρέων μετάλλων κλπ).  Με τις ερωτήσεις και τις αντιδράσεις ...εκνευρίστηκε κιόλας!  (Λες να κάνει κι αυτός καμιά ΕΔΕ για να δει ποιος του πρότεινε να πάει στο Καστέλλι;).
  Όμως το "κερασάκι", το αξιοπερίεργο είναι ότι, πολιτικοί παράγοντες, δηλωμένοι (δημοσίως...) θιασώτες και υποστηρικτές του έργου, ..αργότερα έδιναν... συγχαρητήρια στους ερωτώντες για τις τοποθετήσεις τους!

Πηγή:www.cretalive.gr: 
http://www.cretalive.gr/isawihear/view/o-upourgos-to-kastelli-kai-oi...duo-erwthseis/203843


Πηγή: www.topontiki.gr
Στις 16 Δεκεμβρίου θα βγει στο σφυρί το αεροδρόμιο στο Καστέλλι.
 Ο Υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε, κατά την κάθοδο του στο Ηράκλειο, πως οι προσφορές για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι θα υποβληθούν τελικά στις 16 Δεκεμβρίου, αντί τις 11 Νοεμβρίου, όπως είχε προγραμματιστεί, ενώ η σύμβαση παραχώρησης να αναμένεται να έρθει στη Βουλή  το πρώτο τρίμήνο του 2015. Στις 11 Νοεμβρίου θα υποβάλλουν οι επίδοξοι "μνηστήρες" το ενδιαφέρον τους. Ο πλήρης τίτλος του είναι: «Μελέτη- Κατασκευή, Χρηματοδότηση- Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης  και Μελέτη- Κατασκευή και Χρηματοδότηση των Οδικών του Συνδέσεων»

"Οι «σώγαμπροι» για το Καστέλι": http://www.topontiki.gr/article/86862/Oi-sogamproi-gia-to-Kasteli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα ανώνυμα σχόλια προσωπικών αντιπαραθέσεων, Δεν αναρτώνται.
Δεν είναι ιστιότοπος προβολής προσωπικών αντιπαραθέσεων.

Εξυπακούεται ότι τα ενυπόγραφα, αναρτούνται, χωρίς αξιολόγηση,
φυσικά και ΟΛΑ που αφορούν τα θέματα των αναρτήσεων του SITE